logo

Perła QI trafiła do LOTOS Asfalt

Zdjęcie pamiątkowe laureatów ze statuetkami.

29 września br. w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie Najwyższa Jakość Quality International. LOTOS Asfalt otrzymał specjalne wyróżnienie przyznawane trzykrotnym Laureatom konkursu – Perłę QI. W imieniu spółki LOTOS Asfalt medal i statuetkę odebrała Małgorzata Polikowska-Iwan, dyrektor ds. logistyki LOTOS Asfalt.

Już po raz trzeci zostaliśmy laureatem konkursu Quality International – mówi Małgorzata Polikowska-Iwan.Perły symbolizują doskonałość i do tego dąży spółka LOTOS Asfalt dokładając wszelkich starań by utrzymać najwyższe standardy jakości oraz rozwijać kulturę innowacyjności.Nagrodzony Zintegrowany System Zarządzania LOTOS Asfalt pomaga nam w kierowaniu naszym przedsiębiorstwem w sposób, który dostarcza wartość zarówno dla naszych kontrahentów jak i dla właściciela oraz pozwala efektywnie realizować cele biznesowe – dodaje.

W konkursie został nagrodzony działający w spółce Zintegrowany System Zarządzania LOTOS Asfalt, który zapewnia najwyższe standardy zarządzania przedsiębiorstwem. Jego głównym celem jest zapewnienie najwyższej jakości produktów i świadczonych usług, przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego oraz dbałości o bezpieczeństwo. Realizacja tych zadań odbywa się poprzez zastosowanie najnowszych technologii, przestrzeganie restrykcyjnych norm prawnych, optymalizację, budowanie długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników.

Spółka LOTOS Asfalt już dwukrotnie otrzymała nagrodę Quality International w kategorii produkt. W 2012 roku doceniono asfalty modyfikowane MODBIT, a w 2015 roku asfalt drogowy WMA.

W latach poprzednich Perłą QI zostały wyróżnione m.in. spółki: Tauron Wytwarzanie, Tenneco Automotive Polska, Ceramika Paradyż, Baltic Wood, Bank Pekao SA, Bank BPH, Grupa ORBIS, Bazy i Systemy Bankowe.

Organizatorem plebiscytu jest redakcja Forum Biznesu. Programowi Quality International patronują: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.